Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 24 May 2011

Menyakiti..vs..Meningkatkan Ketabahan

Hmmm...ni ag 1 karya yg dihasilkn.. time ujung thn 2009-awl thn 2010.. Yg pntg time tu kt mtrx.. Bile da start emo..Anne akn mule tulis mnde2 lam sparuh sedar.. Hasilnye,Anne xcaye yg tu anne wat..(bahaye!).. 



Hadirnya menyinari hidupku yang gelap..memberi cahaya dan nafas baru dalam setiap langkahku. Aku pasti itu kerana hadirnya memberi semangat kepada diriku yang pernah hilang seketika dulu. Aku begitu bahagia dalam dakapannya kerana itu yang membuka ruang-ruang hatiku yang pernah suatu ketika masa dulu sudah tertutup rapat bagi insan yang bernama lelaki dan aku sendiri tidak tahu di mana lelaki ini menjumpai kunci pintu hatiku yang telah ku campak dan buang jauh entah ke mana.


Hebat lelaki ini kerana telah berjaya dan memberi sekali lagi rasa percaya aku pada cinta tetapi aku tertanya-tanya kenapa rasa ini tidak akan menjadi milikku?? Kenapa aku tidak pernah dapat memiliki cinta tersebut?? Hmm..mungkin belum masanya lagi. Mungkin juga aku masih belum berjumpa dengan si dia..atau cinta itu memang tidak wujud untukku..tetapi lelaki ini seolah-olah buat aku percaya yang cinta itu wujud,buat aku rasa kemanisan cinta tetapi jika ianya bukan untuk aku miliki..apa gunanya perasaan itu hadir jika kehadirannya hanyalah untuk melukakan dan menyakitiku?? Aku selalu bertanya kenapa lelaki ini hadir dalam hidupku dan memberi sinar cahaya tetapi kesudahannya meninggalkanku dan membiarkan aku seorang diri terkapai-kapai di dalam kegelapan tanpa sebarang alasan dan jawapan yang jelas. Yang pasti,aku tetap mencintainya walaupun aku tahu mustahil untuk aku memenangi cintanya dan memiliki hatinya. Jauh di dalam sudut hatiku ini hanyalah untuknya...


                                                                                                          Nukilan Anne A-keyler





Mm..ni pn my history.. Ckrg lain pulak jln citenye..^_~ Mgkin akn diupdate esok..or..luse..or..tulat..or..nex week..or..bile2 la Anne rce nk update..hee~~

2 comments:

  1. sumtimes dapat bertemu, tapi bukan untuk bersamer kan. huhu ! tacink lak.. ermm, cdey gak biler camniey.. penah rase la kater kan (^_^) anyway, kite ta dapat ap kite na tapi kite dapat pe kite layak. yeay :))

    ReplyDelete